.:BroozDownload:.

به کمک GPS و این سرعت سنج میتوانید سرعت خودتان را هنگام راه رفتن،ماشین سواری،دوچرخه سواری ببینید.این نرم افزار مخصوص گوشیهای نوکیا سیمبیان ۳ میباشد که میتوانید از سایت بروزدانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

 

http://www.dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/16/1/software%20mob%20daro/daroha.jpg

شاید بارها و بارها برای شما پیش آمده باشد که بخواهید بدانید مصرف فلان دارو برای چه مواردی است و یا اینکه مکانیسم کار داروی مورد نظرتان چیست . نرم افزاری که در این پست خدمتتان معرفی می کنم بدون شک و تردید یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای فارسی است . این نرم افزار که یک بانک اطلاعات دارویی می باشد به شما اجازه می دهد تا اطلاعات بسیار کامل و جامعی از داروی مورد نظرتان در داخل موبایل خود پیدا کنید . پیش از این نسخه های دیگری از این نرم افزار به زبان انگلیسی بود که این نسخه به مراتب کامل تر از نسخه های قبلی است . بنابراین با نصب این ز همیشه همراه شما است .

قابلیتهای کلیدی نرم افزار :
- دسته بندی کامل داروها بر اساس حروف الفبا و قابلیت جستجو بر اساس حروف
- گروه بندی داروها بر اساس پادزهر , آنتی هیستامین , ضدمیکروب , ضدسرطان , ضدانگل , ضدعفونی کننده , اتونومیک , ضد انعقاد خون , داروی قلبی , داروهای پوستی و …
- اطلاع رسانی در زمینه واکسیناسیون
- اطلاعات دارویی شامل شکل دارو , موارد مصرف , میزان مصرف , موارد منع , عوارض دارو و …
- این نرم افزار پلاتفرم جاوا است و بنابراین قابلیت نصب به روی اکثر گوشی های فعلی بازار را نیز دارا می باشد و ضمنا این نرم افزار کاملا رایگان می باشد !!!
- و …



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:برنامه جاوا, برنامه موبايل, نرم افزار پزشک همراه, توسط رامین کمالی

 

ورژن جدید آنتی ویروس قوی موبایل Trustmobi MobiShield v2.00(4) s60v3v5 که برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ ساخته شده است تهیه کردیم.

ویژگی ها:

۱-شناسایی سریع ویروسها تروجان ها جاسوس های اینترنتی
۲-ضد ویروس برای دریافت اطلاعات از قبیل بلوتوث و مادون قرمز
۳-اسکن فوق سریع
۴-بروز رسانی از داخل برنامه
۵-حفاظت از شبکه های فایروال و جستجوی امن در وب
و…

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:آنتی ویروس جدید, آنتی ویروس نوکیا, نرم افزار 5800, نرم افزار 5800 و N97!, توسط رامین کمالی

 

Hipnotizm-Ebook-.jpg

هیپنوتیزم چیست؟ افراد در جریان هیپنوتیزم در چه شرایطی قرار میگیرند؟ نکات قابل توجه قبل از بیدار کردن و روش هایی برای خواب کردن و هیپنوتیزم در پزشکی و درمان بیماری ناشی از هیپنوتیزم و مطالبی جالب دیگر در مورد هیپنوتیزم را برای شما آماده کرده ایم . که هم اکنون میتوانید از سایت fdlدریافت کنید.



ادامه مطلب

کتاب رمان چشمهای سرگردان برای موبایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است.این کتاب با فرمت جاوا میباشد . که هم اکنون میتوانید این کتاب رمان را در یک فایل زیپ شده از سایت fdl دریافت کنید.



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :